پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند

پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات لوگوی برندها، نام آن‌ها و حتی تصویری که از یک برند در ذهن دارید تغییر می‌کند؟ این تغییرات زیرمجموعه فرایندی به نام بازسازی برند یا ریبرندینگ (Rebranding) است. در این پست به معرفی دلایل بازسازی برند می‌پردازیم.

ادامه مطلب: پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند

بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه

بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه، در این مقاله قصد داریم به بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا بپردازیم. دیجی کالا مگ سایتی است که در بازاریابی محتوایی موفق بوده و توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. در ابتدای این مقاله به بررسی مزایای این بازاریابی و ابزارهایی که با آنها می توانید یکی از بهترین خالقان نمونه های بازاریابی محتوا باشید می پردازیم و در انتها به معرفی وب سایت دیجی کالا مگ خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب: بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این...

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند، تحقیق و مطالعه در تولید محتوا و استفاده از ابزارهای کاربردی و جدید موجب می شود تا جرقه‌ی خلاقیت در بازاریابی محتوا به ذهنتان وارد شود. در این مسیر علاوه بر مطالعه ی رقبا و کسب و کارهای معتبر مرتبط با نوع کسب و کارتان، تجربه های موفق و خلاقانه را بررسی کنید و دلایل موفقیت آنها را جستجو کنید و مسیرهای رشدشان را بشناسید. با ما همراه باشید تا شما را با دو شرکت موفق در این زمینه یعنی ویرجین موبایل و توشیبا آشنا کنیم.

ادامه مطلب: آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوایی نوعی بازاریابی است که با هدف جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبین قبلی و تبدیل آن‌ها به مشتری‌ به منظور سودآوری، بر روی تولید و انتشار محتوای با ارزش و مفید درباره‌ی کسب و کارها تمرکز دارد. در بازاریابی محتوا، بر خلاف انواع دیگر بازاریابی و بازاریابی‌های تبلیغاتی،که کسب و کار‌ها به سمت مشتری می‌روند و حالتی تهاجمی دارند، با ارائه محتوایی خلاقانه، جذاب و مفید مشتری را مجذوب خود می‌کند وهمانطور که از اسمش پیداست، بر روی محتوا و استراتژی محتوا تمرکز دارد.

ادامه مطلب: آشنایی با انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا

آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا، طبق آمار در حال حاضر ۸۵ درصد برندها از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند و ۶۰ درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند که با استفاده از بازاریابی محتوا، به موفقیت‌ بیشتر و عملکردی بهتر رسیده‌اند. با وجود این آمار، هنوز هم برخی از بازاریابان نسبت به بازاریابی محتوا، کمی تردید دارند. با ما همراه باشید تا شما را با سه کمپانی موفق در زمینه بازاریابی محتوا آشنا کنیم.

ادامه مطلب: آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا