
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 376
واژه استراتژی همان قدر که پیچیده به نظر می رسد،بار لغتی ساده ای دارد.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
ارزیابی اهداف مشخصی است که از طریق کانال های مختلف،قابل دستابی می باشد.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ برنامه ای است که به شما کمک می کند به هدف کسب و کار خود برسید و در راه رسیدن به این هدف از ابزارهای موجود و یا کانال هایی مثل رسانه های فردی،پولی و اکتسابی استفاده کنید.
مراحل تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ
برای مخاطبانتان پرسونا ایجاد کنید
در مرحله اول بازاریابی باید دریابید که کسب و کار شما مورد هدف کدام افراد است.
کاربرد ایجاد پرسونا این است که شما را در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ یاری کند.
پرسونا ساختن یعنی شما از قبل دریابید چه کسی مشتری شما می شود و در واقع مشخصات هدف خود را حدس بزنید.
اهداف و منابع خود را مشخص کنید
هدف هر بخش از کسبوکار باید در راستای هدف کلی بیزنس باشد. مثلا اگر هدف شما این است که درآمد خود را در سال جاری ۲۰٪ افزایش دهید، ممکن است همکاران بخش بازاریابی شما به دنبال افزایش ۵۰ درصدی گرفتن لید باشند، تا هدف کلی کسبوکار را محقق کنند. هدف بازاریابی شما، هرچیزی که باشد، به منابع مناسبی احتیاج دارید تا رسیدن به آن ممکن شود.
.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 370
شاخه های دیجیتال مارکتینگ با گسترش بیزنسهای آنلاین پرطرفدارتر شد. محبوب ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 شامل نویسنده، محتوا، مدیر مارکتینگ، متخصص سئو و... است.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 369
یکی دیگر از مزیت های دیجیتال مارکتینگ شناسایی مشتریان واقعی و افزایش وفاداری آن ها نسبت به برند مورد نظر است.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 373
سوشال مدیا مارکتینگ هم به کسبوکارها امکان تعامل با مشتریان فعلی را میدهد، هم بستری را برای جذب مشتریان جدید فراهم میکند؛ در عین حال هویت، مأموریت و فرهنگ سازمانی مجموعه را هم به مخاطبان منتقل میکند.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 371
دیجیتال مارکتینگ به خاطر داشتن بالاترین اثرگذاری در جلب نظر مشتریان و سادگی استفاده، در بین روشهای بازاریابی موجود، به سرعت در حال کسب محبوبیت نزد صاحبان کسب و کارها است.