giftad
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟
فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟

فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟

فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟، همه‌ی کاربران اینستاگرام ممکن است علاقه‌مند به داشتن دنبال‌کنندگان بسیار باشند. این‌جاست که فالوور فیک وارد کار می‌شود اما این فالوور فیک می‌تواند آسیبی جدی برای صفحات مختلف به ویژه صفحات تجاری باشد. اینستاگرام با الگوریتم خاصی که دارد می‌تواند این فالوور‌ها را ردیابی کرده و در نهایت با حذف فالوور فیک یا حذف حساب شما، دسترسی‌تان را به طور کلی از بین ببرد. برای جلوگیری از این آسیب‌ها و ضررهای وارده به کسب‌وکارتان، بهترین راه پاک کردن فالوور های فیک است. ما در این مطلب با شما از روش‌ها و برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام و مدیریت اینستاگرام به صورت اصولی و درست صحبت خواهیم کرد که کار شما را آسان می‌کند. تا پایان همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر …

"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم
"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم

"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم

"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم، به همان ترتیبی که برای موفقیت در هر فعالیتی باید از برخی از اقدامات خودداری و نکات خاصی را حتماً پیاده کنید، در هنگام برنامه‌ریزی برای بک لینک سازی هم لازم است که به باید و نبایدهای خاصی توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی دو موضوع "بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل" بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال لک لینک سازی هستید و قصد انجام این روش را برای افزایش بازدید سایت خود دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

مطالعه بیشتر …

پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند
پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند

پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند

پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند، آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا گاهی اوقات لوگوی برندها، نام آن‌ها و حتی تصویری که از یک برند در ذهن دارید تغییر می‌کند؟ این تغییرات زیرمجموعه فرایندی به نام بازسازی برند یا ریبرندینگ (Rebranding) است. در این پست به معرفی دلایل بازسازی برند می‌پردازیم.

مطالعه بیشتر …

بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه
بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه

بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه

بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه، در این مقاله قصد داریم به بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا بپردازیم. دیجی کالا مگ سایتی است که در بازاریابی محتوایی موفق بوده و توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند. در ابتدای این مقاله به بررسی مزایای این بازاریابی و ابزارهایی که با آنها می توانید یکی از بهترین خالقان نمونه های بازاریابی محتوا باشید می پردازیم و در انتها به معرفی وب سایت دیجی کالا مگ خواهیم پرداخت.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا
آشنایی با انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوایی نوعی بازاریابی است که با هدف جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبین قبلی و تبدیل آن‌ها به مشتری‌ به منظور سودآوری، بر روی تولید و انتشار محتوای با ارزش و مفید درباره‌ی کسب و کارها تمرکز دارد. در بازاریابی محتوا، بر خلاف انواع دیگر بازاریابی و بازاریابی‌های تبلیغاتی،که کسب و کار‌ها به سمت مشتری می‌روند و حالتی تهاجمی دارند، با ارائه محتوایی خلاقانه، جذاب و مفید مشتری را مجذوب خود می‌کند وهمانطور که از اسمش پیداست، بر روی محتوا و استراتژی محتوا تمرکز دارد.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند
آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند، تحقیق و مطالعه در تولید محتوا و استفاده از ابزارهای کاربردی و جدید موجب می شود تا جرقه‌ی خلاقیت در بازاریابی محتوا به ذهنتان وارد شود. در این مسیر علاوه بر مطالعه ی رقبا و کسب و کارهای معتبر مرتبط با نوع کسب و کارتان، تجربه های موفق و خلاقانه را بررسی کنید و دلایل موفقیت آنها را جستجو کنید و مسیرهای رشدشان را بشناسید. با ما همراه باشید تا شما را با دو شرکت موفق در این زمینه یعنی ویرجین موبایل و توشیبا آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر …

  1. آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا
  2. پرزی چیست و چگونه کار می کند؟
  3. پاسخ به سوالات متداولی که در زمینه روانشناسی اشکال مطرح است
  4. هر شکل در روانشناسی اشکال چه معنی دارد؟
  5. ساخت اینفوگرافیک حرفه ای، راهی برای بازاریابی و تبلیغ بهتر

صفحه2 از5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • معرفی شاخه های دیجیتال مارکتینگ
  • نقشه راه آموزش یادگیری دیجیتال مارکتینگ
  • مزایا و معایب بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ویژگی های دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش حذف فالوور فیک
  • راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام
  • چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟
  • فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟
  • "بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم

همکاران ما

هدایای تبلیغاتی

سئو سایت

عسل

آگهی رایگان

آگهی رایگان اینترنتی

ثبت آگهی

 آگهی اینترنتی

 ژل رویال

مربی سگ

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت