giftad
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
آشنایی با انواع بازاریابی محتوا
آشنایی با انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا

آشنایی با انواع بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوایی نوعی بازاریابی است که با هدف جذب مخاطب جدید و حفظ مخاطبین قبلی و تبدیل آن‌ها به مشتری‌ به منظور سودآوری، بر روی تولید و انتشار محتوای با ارزش و مفید درباره‌ی کسب و کارها تمرکز دارد. در بازاریابی محتوا، بر خلاف انواع دیگر بازاریابی و بازاریابی‌های تبلیغاتی،که کسب و کار‌ها به سمت مشتری می‌روند و حالتی تهاجمی دارند، با ارائه محتوایی خلاقانه، جذاب و مفید مشتری را مجذوب خود می‌کند وهمانطور که از اسمش پیداست، بر روی محتوا و استراتژی محتوا تمرکز دارد.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند
آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند

آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند، تحقیق و مطالعه در تولید محتوا و استفاده از ابزارهای کاربردی و جدید موجب می شود تا جرقه‌ی خلاقیت در بازاریابی محتوا به ذهنتان وارد شود. در این مسیر علاوه بر مطالعه ی رقبا و کسب و کارهای معتبر مرتبط با نوع کسب و کارتان، تجربه های موفق و خلاقانه را بررسی کنید و دلایل موفقیت آنها را جستجو کنید و مسیرهای رشدشان را بشناسید. با ما همراه باشید تا شما را با دو شرکت موفق در این زمینه یعنی ویرجین موبایل و توشیبا آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر …

آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا
آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا

آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا

آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا، طبق آمار در حال حاضر ۸۵ درصد برندها از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند و ۶۰ درصد از بازاریابان اعلام کرده‌اند که با استفاده از بازاریابی محتوا، به موفقیت‌ بیشتر و عملکردی بهتر رسیده‌اند. با وجود این آمار، هنوز هم برخی از بازاریابان نسبت به بازاریابی محتوا، کمی تردید دارند. با ما همراه باشید تا شما را با سه کمپانی موفق در زمینه بازاریابی محتوا آشنا کنیم.

مطالعه بیشتر …

پرزی چیست و چگونه کار می کند؟
پرزی چیست و چگونه کار می کند؟

پرزی چیست و چگونه کار می کند؟

پرزی چیست و چگونه کار می کند؟، این روزها ساخت پرزنتیشن به یک کار کلیشه‌ای با پاورپوینت تبدیل شده است. قطاری از اسلایدهای یک شکل که در تلاشند مفهومی را بدون هیچ هیجانی به مخاطب برسانند. نرم افزار پرزی (Prezi) در سال ۲۰۰۷ متولد شد تا به این روند تکراری و خسته‌کننده پایان بدهد و درهای جدیدی را در دنیای ارائه حرفه ای باز کند. در ادامه خواهیم دید که نرم افزار Prezi چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. اگر شما نیز به دنبال ارائه حرفه ای برای بازاریابی و تبلیغات خود هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر …

پاسخ به سوالات متداولی که در زمینه روانشناسی اشکال مطرح است
پاسخ به سوالات متداولی که در زمینه روانشناسی اشکال مطرح است

پاسخ به سوالات متداولی که در زمینه روانشناسی اشکال مطرح است

پاسخ به سوالات متداولی که در زمینه روانشناسی اشکال مطرح است، شکل‌ها از جمله ضروری‌ترین عناصر در طراحی هستند. آن‌ها می‌توانند به عنوان اجزای یک ترکیب بصری و همچنین ابزاری برای سازماندهی محتوا استفاده شوند. طراحان حرفه‌ای برای رسیدن به یک طراحی منحصر به فرد و تاثیرگذار باید معنی شکل‌ها را در نظر بگیرند. طراحان گرافیک اغلب با المان‌های ساده و معنادار مانند لوگوها و آیکون‌ها سروکار دارند. یک لوگوی قدرتمند باید بتواند پیام درست برند را انتقال دهد و در واقع صدای آن برند باشد. اگر شکل‌های به کار رفته در یک لوگو به درستی انتخاب شوند آن لوگو می‌تواند احساس مورد نظر صاحبان برند را بدون استفاده از کلمات منتقل کند. به عنوان مثال، برای طراحی لوگوی یک شرکت مالی یکی از رویکردها انتقال حس اعتماد و تعادل است. پس خوب است که مربع و مثلث در این لوگو استفاده شوند.

مطالعه بیشتر …

هر شکل در روانشناسی اشکال چه معنی دارد؟
هر شکل در روانشناسی اشکال چه معنی دارد؟

هر شکل در روانشناسی اشکال چه معنی دارد؟

هر شکل در روانشناسی اشکال چه معنی دارد؟، تمام اشیای تصویری را می‌توان با کمک شکل‌ها نمایش داد. دایر‌ه‌ای که چند خط از آن بیرون زده باشد برای ما نمایشگر خورشید است. در نقاشی‌های کودکانه، ترکیب یک مستطیل و یک مثلث را به عنوان نقاشی یک «خانه» می‌شناسیم. بیشتر مردم آگاه نیستند که شکل اشیا چه تاثیراتی بر ناخودآگاه آن‌ها دارد و چه حسی را در آن‌ها القا می‌کند. روانشناسی شکل، علمی است که به بررسی تاثیر شکل‌ها بر ذهن انسان می‌پردازد. 

مطالعه بیشتر …

  1. ساخت اینفوگرافیک حرفه ای، راهی برای بازاریابی و تبلیغ بهتر
  2. آشنایی با نرم افزار پرزنتیشین و ارائه "فوکو اسکای"
  3. هدایای تبلیغاتی ساک دستی برزنتی
  4. هدایای تبلیغاتی ساک دستی سوزنی
  5. ارزانترین هدایای تبلیغاتی

صفحه3 از5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • معرفی شاخه های دیجیتال مارکتینگ
  • نقشه راه آموزش یادگیری دیجیتال مارکتینگ
  • مزایا و معایب بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ویژگی های دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش حذف فالوور فیک
  • راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام
  • چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟
  • فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟
  • "بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم

همکاران ما

هدایای تبلیغاتی

سئو سایت

عسل

آگهی رایگان

آگهی رایگان اینترنتی

ثبت آگهی

 آگهی اینترنتی

 ژل رویال

مربی سگ

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت