giftad
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
ویژگی های دیجیتال مارکتینگ

ویژگی های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به خاطر داشتن بالاترین اثرگذاری در جلب نظر مشتریان و سادگی استفاده، در بین روش‌های بازاریابی موجود، به سرعت در حال کسب محبوبیت نزد صاحبان کسب ‌و کارها است.

ادامه مطلب

آموزش حذف فالوور فیک
آموزش حذف فالوور فیک

آموزش حذف فالوور فیک

آموزش حذف فالوور فیک، تا به این‌جا از اهمیت تشخیص فالوورهای فیک برای برندهایی که قصد برقراری رابطه تجاری و تبلیغ محصولات و خدمات خود، توسط اینفلوئنسرها را دارند؛ آگاه شدید. همچنین از الگوریتم خاص اینستاگرام برای مقابله با این ربات‌های فالوور فیک صحبت کردیم. با این حال اگر شما حسابی را پیش از این خریده‌اید که از صحت فالوورهای آن اطمینان ندارید یا خودتان قبلا اقدام به استفاده و خرید ربات‌های فالوور کرده‌اید، بهتر است به فکر حذف فالوور فیک باشید. برای انجام این‌ کار می‌توانید از دو راه کلی و اصلی به سراغ حذف فالوور فیک بروید.

مطالعه بیشتر …

راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام
راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام

راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام

راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام، از سال گذشته اینستاگرام اعلام کرد که حداقل ۹۵ میلیون ربات در نقش کاربران انسانی، برای فعالیت در پیج‌های مختلف ظاهر شده‌اند. به همین دلیل بود که سعی در کشف و پیدا کردن راه‌هایی برای حذف فالوورهای فیک سر زبان‌ها افتاد. به کمک راه‌‌های مختلفی برای تشخیص این ربات‌ها و همچنین ربات حذف فالوور فیک رایگان ، می‌توان فالوورهای فیک را تشخیص داده و آن‌ها را حذف کرد. از جمله این راه‌های نشخیص شامل موارد زیر است که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر …

چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟
چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟

چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟

چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟، طبق گزارشی که در سال ۲۰۱۹ از سوی یک شرکت بین‌المللی امنیت سایبری منتشر شد، حدود ۸.۵ میلیارد دلار برای بازاریابی تاثیرگذار (اینفلوئنسر مارکتینگ) در سراسر جهان هزینه‌ شده است. از آمار به دست آمده این نتایج دریافت شدند که ۱۵%از مخاطبانی که پست‌های مورد نظر برندها توسط اینفلوئنسرها را مشاهده کرده‌اند، در واقع فالوورهای فیک بوده‌اند. این به آن معنی است که بیش از ۱.۲ میلیارد از سرمایه‌گذاری جهانی در این شبکه‌، به خاطر دنبال‌کنندگان جعلی در حساب‌های مورد نظر، از بین رفته است. علاوه‌بر این‌، تهدید‌های دیگری که فالوور فیک برای اینستاگرام مارتینگ وجود دارد، به شرح زیر است. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟
فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟

فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟

فالوور فیک چیست و چه تفاوتی با فالوور روح دارد؟، همه‌ی کاربران اینستاگرام ممکن است علاقه‌مند به داشتن دنبال‌کنندگان بسیار باشند. این‌جاست که فالوور فیک وارد کار می‌شود اما این فالوور فیک می‌تواند آسیبی جدی برای صفحات مختلف به ویژه صفحات تجاری باشد. اینستاگرام با الگوریتم خاصی که دارد می‌تواند این فالوور‌ها را ردیابی کرده و در نهایت با حذف فالوور فیک یا حذف حساب شما، دسترسی‌تان را به طور کلی از بین ببرد. برای جلوگیری از این آسیب‌ها و ضررهای وارده به کسب‌وکارتان، بهترین راه پاک کردن فالوور های فیک است. ما در این مطلب با شما از روش‌ها و برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام و مدیریت اینستاگرام به صورت اصولی و درست صحبت خواهیم کرد که کار شما را آسان می‌کند. تا پایان همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر …

"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم
"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم

"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم

"بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل"، دو موضوعی که در بک لینک سازی باید به آنها توجه کنیم، به همان ترتیبی که برای موفقیت در هر فعالیتی باید از برخی از اقدامات خودداری و نکات خاصی را حتماً پیاده کنید، در هنگام برنامه‌ریزی برای بک لینک سازی هم لازم است که به باید و نبایدهای خاصی توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی دو موضوع "بک لینک سازی متنوع" و "استفاده از قانون عمل و عکس العمل" بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال لک لینک سازی هستید و قصد انجام این روش را برای افزایش بازدید سایت خود دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

مطالعه بیشتر …

  1. پنج دلیل مهم که شرکت ها را مجاب می کند تا برند و یا لوگوی خود را تغییر دهند
  2. بررسی یک نمونه موفق ایرانی در زمینه بازاریابی محتوا و آشنایی با مزایا و ابزارهای کاربردی در این زمینه
  3. آشنایی با انواع بازاریابی محتوا
  4. آشنایی با دو شرکت ویرجین موبایل و توشیبا که در زمینه بازاریابی محتوایی جزو موفق ترین شرکت ها هستند
  5. آشنایی با سه شرکت موفق در زمینه بازاریابی محتوا

صفحه2 از6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • ویدیو مارکتینگ چه مزایا و معایبی دارد؟
  • آشنایی با تاریخچه و انواع ویدوها در ویدیو مارکتینگ
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • معرفی شاخه های دیجیتال مارکتینگ
  • نقشه راه آموزش یادگیری دیجیتال مارکتینگ
  • مزایا و معایب بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ویژگی های دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش حذف فالوور فیک
  • راه‌های شناسایی فالوور فیک اینستاگرام
  • چرا فالوور فیک برای اینستاگرام مارکتینگ مضر است؟

همکاران ما

هدایای تبلیغاتی

سئو سایت

عسل

آگهی رایگان

آگهی رایگان اینترنتی

ثبت آگهی

 آگهی اینترنتی

 ژل رویال

مربی سگ

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت