
ویدیو مارکتینگ چه مزایا و معایبی دارد؟، ویدئو مارکتینگ آسان نیست. برعکس میتواند سخت و پر از چالش باشد. حتی ممکن است اولین ویدئوهای شما زیاد جالب باشند ولی باید شروع کنید. به مرور پیشرفت خواهید کرد و متوجه خواهید شد ویدئو مارکتینگ چقدر در برندینگ موثر است. پس وقت آن است که بازاریابی ویدیویی را به استراتژی محتوای خود اضافه کنید. یک استراتژی ارائه دهید و سپس با ایجاد محتوا در سریعترین زمان آن استراتژی را اجرا کنید. در نهایت نتایج خود را اندازه گیری کنید. با ما همراه باشید تا شما را با مزیت ها و معایب این نوع از مارکتینگ بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با تاریخچه و انواع ویدوها در ویدیو مارکتینگ، محتوای متنی و تصویری به اندازه قبل نمیتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. گسترش شبکههای اجتماعی باعث شد متخصصان متوجه شوند، افراد به محتوای ویدئویی بیشتر توجه میکنند. گسترش ابزار لازم برای ساخت ویدئو نیز باعث شد بسیاری افراد دست به تولید محتوای ویدئویی حتی از موضوعات ساده و روزمره زندگی بزنند. اگر در این صفحه هستید قطعا به اهمیت ویدئو مارکتینگ پی بردهاید. پس با ما همراه باشید تا معایب و مزایای ویدئو مارکتینگ، انواع ویدئو و مراحل ساخت یک ویدئو از استراتژی تا انتها را بررسی کنیم.

واژه استراتژی همان قدر که پیچیده به نظر می رسد،بار لغتی ساده ای دارد.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست ؟
ارزیابی اهداف مشخصی است که از طریق کانال های مختلف،قابل دستابی می باشد.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ برنامه ای است که به شما کمک می کند به هدف کسب و کار خود برسید و در راه رسیدن به این هدف از ابزارهای موجود و یا کانال هایی مثل رسانه های فردی،پولی و اکتسابی استفاده کنید.
مراحل تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ
برای مخاطبانتان پرسونا ایجاد کنید
در مرحله اول بازاریابی باید دریابید که کسب و کار شما مورد هدف کدام افراد است.
کاربرد ایجاد پرسونا این است که شما را در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ یاری کند.
پرسونا ساختن یعنی شما از قبل دریابید چه کسی مشتری شما می شود و در واقع مشخصات هدف خود را حدس بزنید.
اهداف و منابع خود را مشخص کنید
هدف هر بخش از کسبوکار باید در راستای هدف کلی بیزنس باشد. مثلا اگر هدف شما این است که درآمد خود را در سال جاری ۲۰٪ افزایش دهید، ممکن است همکاران بخش بازاریابی شما به دنبال افزایش ۵۰ درصدی گرفتن لید باشند، تا هدف کلی کسبوکار را محقق کنند. هدف بازاریابی شما، هرچیزی که باشد، به منابع مناسبی احتیاج دارید تا رسیدن به آن ممکن شود.
.

شاخه های دیجیتال مارکتینگ با گسترش بیزنسهای آنلاین پرطرفدارتر شد. محبوب ترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ در سال 2022 شامل نویسنده، محتوا، مدیر مارکتینگ، متخصص سئو و... است.

سوشال مدیا مارکتینگ هم به کسبوکارها امکان تعامل با مشتریان فعلی را میدهد، هم بستری را برای جذب مشتریان جدید فراهم میکند؛ در عین حال هویت، مأموریت و فرهنگ سازمانی مجموعه را هم به مخاطبان منتقل میکند.

یکی دیگر از مزیت های دیجیتال مارکتینگ شناسایی مشتریان واقعی و افزایش وفاداری آن ها نسبت به برند مورد نظر است.